Что я могу сказать? Круто... Домыслы подтвердились и марадёры действительно имеет удвоенный урон с каждого из 4х стволов. Помимо прочих рулезнейших бонусов и экстрарезистов
![:P](http://forum.omnyx.eu/public/style_emoticons/default/mellow.gif)
Перевод от AllSeeingI
Edited by Fon Revedhort, 23 October 2007 - 19:11.
Донат На хостинг |
ISK за переводы до 75kk за 1000зн. |
Хроники EVE Сборник |
Новичкам Полезная информация |
Edited by Fon Revedhort, 23 October 2007 - 19:11.
Х.С. Чемберлен, Основания XIX столетия
Edited by aLinix, 23 October 2007 - 15:12.
* 5% bonus to effectiveness of Tracking Disruptors per Amarr FF level
* 20% bonus to Energy Vampire and Energy Neutralizer transfer amount per Amarr FF level
* 40% bonus to Energy Vampire and Energy Neutralizer range per EAS level
* 5% reduction to capacitor recharge time per EAS level
амарры опять в пролете, если тока механику носф к патчу не изменят
Главное чтобы они дешевле были, чем реконы, хотя-бы как ассалты и тогда все будут на них летать.
Идеальный таклер бш/капфлота. Хавать капу на шипе ценой в копейку - что еще надо против него?
если я не ошибаюсь в новой вариации носф они сосут капу только если процентное соотношение капы у врага больше чем у тебя, следовательно такой таклер довольно не стабилен, хотя хз это все теория
скорее всего сила10% bonus to ECM effectiveness per Black Ops level
Расшифровать кто-нить может? Что подразумевается под эффективностью? Сила джаммеров или и сила и оптимал сразу?
The Black Ops specialize in infiltration and covert operation. Equipped with a jump drive, they can jump short distances past enemy blockades. Covert Ops, Stealth Bombers and Force Recons (not Combat Recons) have been upgraded to support Covert Cynosural Field Generators. These new modules are advanced Cynosural Field Generators that cannot be detected and only Black Ops can lock on to. What makes the Black Ops in particular dangerous is that they can use miniaturized jump portal generators, Covert Jump Portal Generators, to sneak allied forces behind enemy lines. However the covert jump portal technology is rather limited compared to the Titan class jump portals and require support from the ships that jump through to work correctly. Covert jump portal generators can only bridge for ships with Jump Harmonics 2 or above. The covert tech 2 ships: Covert Ops, Stealth Bombers and Force Recons have been upgraded to this end. The resource consumption on the Black Ops jump drives and the Covert Jump Portal Generator is very high, so jump fuel logistics are a concern. Fortunately the Black Ops can also use ordinary jump gates and can thus save jump fuel for when it really matters.
Edited by Zialot, 23 October 2007 - 15:48.
Сила джаммеров10% bonus to ECM effectiveness per Black Ops level
Расшифровать кто-нить может? Что подразумевается под эффективностью? Сила джаммеров или и сила и оптимал сразу?
-У нас с тобой зубы есть, лапы есть, крылья есть!
-План нужен, план!
0 members, 0 guests, 0 anonymous users