Перейти к содержимому

Донат
На хостинг
ISK за переводы
до 75kk за 1000зн.
Хроники EVE
Сборник
Новичкам
Полезная информация

malik

Фотография malik

malik

Регистрация: 16 Jul 2006
Не на форуме Активность: Oct 13 2006 19:40
-----

В теме:BPO - ресерч и копирование

11 October 2006 - 19:06

При котором время уже не меняется при увеличении Productivity Level. Вот кстати полная формула ( Base Manufacture Time - (5 / (1 + Productivity Level) ) ) * (1 - 0.05 * Industry Skill Level)
Я исследовал блюпринт Fusion S до PL=100, и время без учета скилла индастри уменьшилось с 2 минут до 1 минуты 36 секунд. При увеличении PL время не уменьшается значит можно рассчитать оптимальный уровень при котором и достигается 1 минута 36 сек в частности

В теме:BPO - ресерч и копирование

11 October 2006 - 18:45

Не могу понять как высчитать оптимальный уровень.
Это с офф сайта, может ли кто-нибудь объяснить как нужно считать оптимальный уровень.

Researching Productivity is the second activity you can perform. Additional levels of Productivity will reduce your blueprint's manufacturing time. I only recommend doing this for ammunition or if you have some extra lab time which you don't have anything better to do with. Currently, it will at most shave five seconds off your production time. This is significant for ammo, but when you are dealing with the larger ships, it's insignificant.

Productivity levels reduce your manufacturing time by 5 / ( 1 + PL) where PL is your blueprint's productivity levels. The amount of time to perform one level Productivity Research is equal to the Blueprint's Research Productivity Time * (1 - 0.05 * Research Skill Level).