Донат На хостинг |
ISK за переводы до 75kk за 1000зн. |
Хроники EVE Сборник |
Новичкам Полезная информация |

Изменения в Drone UI
#1
Отправлено 24 September 2007 - 15:42

Thanks for a lot of good suggestions and feedback!
We've decided to split this into a few phases, due to lack of recources we'll need to keep all the UI changes minimal.
This is phase 1 planned for our next release:
Minor Improvements:
• Make drones persist their shield damage when scooped up / redeployed.
• Increase the drone scoop range by 1000m
Minor UI Improvements
• Make the shield/armor/hull bars a single line, much like the gang overview UI.
Take a look at the before and after.
We really want to remove the drone stuff out of the overview, or change it so you can change it yourself (drag stuff out of the overview if you want to). But we just don't have the time at the moment, but it's going to happen...so for now we're just trying to make everything fit better.
• Little drone icons next to their target similar to when guns are activated. Mad PS skills.
• Show the target name of your drones in the "drones in space" window. Mad PS skills.
Drone Settings:
As described before:
• Agressive and Passive mode for drones.
• Fighter users can choose if their fighters follow when target warps away.
Added:
• Always focus fire
Drone Commands:
As described before:
• Guard
• Assist
Added:
• Abandon Drone
Drone Shortcuts:
Making the following "bindable"
• Engage Target
• Return and Orbit
• Scoop to Drone Bay
• Drone Settings - Switching between "agressive" and "passive". Toggle "always focus fire", "fighters: follow targets"
These shortcuts will effect all drones in space. No groups yet, keeping it simple to begin with.
Like I said before this is just what we're planning for the next release, UI re haul is on its way, give it a little more time.
Nozh
Game Designer
CCP Games
Оригинал можно посмотреть тут
#3
Отправлено 24 September 2007 - 15:53

Х.С. Чемберлен, Основания XIX столетия
#5
Отправлено 24 September 2007 - 16:03

Сообщение отредактировал Osant: 24 September 2007 - 16:04
There are only 2 things that you can be certain of when it comes to CCP's expansion:
1. Something will be broken / non-functional.
2. There will be whine.
#7
Отправлено 24 September 2007 - 16:10

#9
Отправлено 24 September 2007 - 16:19

Abandon Drone - это, как я понимаю, возможность передать дронов другому игроку?
Нет это возможность бросить и отключить своего дрона чтобы запустить вместо него другого
#10
Отправлено 24 September 2007 - 16:20

#13
Отправлено 24 September 2007 - 17:27

http://img529.images...e=dronesjf2.jpg
еслиб девы делали все, что предлагает коммьюнити- мыб сейчас играли бы совершенно в другую игру.
#14
Отправлено 24 September 2007 - 17:52

Если шилд не будет перезаряжаться мгновенно тогда пусть он хотябы перезаряжается медленно (когда в брюхе) + для дронов в брюхе полоски шилда/армора/структуры, ну и скилл на скорость регена.
А по поводу UI - ведь ясно видно на скринах что он остался в принципе прежним. Кароче хз куда ева катится...
Добавлено:
И еще - теперь если на цели будет висеть 8 стволов, скрам, 2 сетки, 5 дронов... Представьте себе енто на экране ;-)
#15
Отправлено 24 September 2007 - 20:53

Бгыгы... круто.
На деле имхо пусть уж они перезаряжают шилду, но за счет шилды владельца (нет шилды - нет перезарядки) или его капы, за какое-то время... и пусть тогда уж дроновод будет думать, пихать в хай пушки, носфы/нейтры или ремот репки

There is a place where the black stars hang
and the strangest eons call that amorphous mass
unknown, immense, ambivalent to all
#16
Отправлено 24 September 2007 - 20:55

Картинка оттуда же:
http://img529.images...e=dronesjf2.jpg
%))
А если посмотреть чуть внимательнее то видно что картинка сделана еще до Kali

#18
Отправлено 24 September 2007 - 21:29

Ошибаешься, тру амаррппц бред, тру калдари наверное?

There is a place where the black stars hang
and the strangest eons call that amorphous mass
unknown, immense, ambivalent to all
#19
Отправлено 24 September 2007 - 21:55

1 посетителей читают тему
0 members, 1 guests, 0 anonymous users