Covert cynosural fields can now be activated in cynojammed systems allowing black ops ships to jump or bridge
other covert ops ships into the cynojammed system.
"Ковровое цино теперь может быть активировано в системе с циножабой, что позводит прыгнуть на него блек-опсу или прокинуть по бриджу
другие ковер-опс шипы в заджамленную систему".
Чето не совсем вкурил, какой смысл на ковровое цино кидать ковры\бомберы или реконы у них теперь тоже коверт-опс шипы?
Если правильно перевел, то пофиксили фичу с быстрой прокачкой скила. Т.е. после достижения 1,6кк СП скил будет качаться с обычной скоростью.
A change has been made to the client and server skill point gain calculations for rookie pilots below the 1.6 million skill point threshold. Skill point increase per minute is now based on the total skill points you will have after completing the skill, instead of your total skill points. This effectively means that skill point gain will be calculated properly when crossing a bonus boundary.
This means that adding a skill, which has 756,000 skill points when you are on the threshold (i.e. 1,590.000), will not benefit from the double skill training bonus and will be trained at normal speed. Епрст, столько халявы пропустил блин
Вообщем пишут что пофиксили баг с прокачкой скилов на заблоченном акке, если скилы стояли в плане.
# The skill queue will now properly award skill points when accounts are disabled with active skills in the queue. For example, if you had a total of 15 days of skills queued (1 x 18 hour and 1 x 14 days and 6 hours) and your account became inactive after day 8, the skill queue will not automatically train skills to completion and will stop as intended after the three day grace period.
Сообщение отредактировал Фибер: 15 April 2009 - 6:48